Bine ai venit pe Cristi's beauty blog!


 Te salut. De ceva tip îmi doream sa creez un blog despre frumusețe, stil, sănătate, încredere în sine, despre cum sa iți descoperi atuurile și sa camuflezi “defectele” și uite ca am prins la curaj. Tu, anume tu ești persoana care ma inspira, deoarece de ceva timp am început a descoperi în fiecare cite ceva frumos, deosebit și atrăgător.Tot ce aștept este un feedback, și nu cuvinte de lauda, dar din contra- critica constructiva și sugestii.

Am o experienta de peste 10 ani în modeling, sunt soție și mămica, iar cu permisiunea ta, o sa evit tema familiei și relațiilor pentru ca e ceva intim pentru mine.Primul pas pe podium l-am făcut cu mult tremurici, și acum îmi amintesc cit de neincrezuta și complexata eram, niciodată până atunci nu m-am considerat frumoasa, modelingul și-a pus amprenta, am înțeles ca nu trebuie sa ma complexez din cauza înălțimii pentru de fapt e frumos sa fii înalta(4ani mai târziu am purtat doar tocuri, dar asta e o alta poveste) și datorita lui am cunoscut o groaza de secrete și trucuri pe care sunt gata sa le dezvălui.

Am o pagina de Instagram și una de Facebook pe care le administrez de multi ani si o sa ma bucur dacă o sa îți provoace interes.
 Sa-i dam startul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iti cunosti tenul?

Cite ceva despre Modeling.